PC Building Simulator Overclockers UK Workshop
Build your PCs in the HQ of Overclockers UK – legendary PC shop and home of world-famous overclocker 8Pack. This industrial-grade workshop is packed with visual flavour from the Overclockers UK team, and sprinkled with niche memes from their community forums. Once purchased, you can use this workshop in both Career and Free Build modes of the game, and switch between available workshops whenever you feel like a change of scenery. Features: Brand new Overclockers UK themed design and aesthetic New workshop layout Gummy bears!