PC Building Simulator AORUS Workshop
Grab your lab coat and clipboard: this is your chance to build PCs in the top secret PC and robotic development facility of the renowned AORUS gaming brand! This futuristic underground lab workshop is packed with visual flavour from the AORUS team, including a customisable version of their famous AORUS Robot. Once purchased, you can use this workshop in both Career and Free Build modes of the game, and switch between available workshops whenever you feel like a change of scenery. Features: - Brand new AORUS themed design and aesthetic - New workshop layout - Customisable AORUS Robot!