P5 Selection Pro Pack
Play 3on3 FreeStyle with your favorite P5 character! Get your selected character's ability card with Growth Box Ticket! The best deal for pro player is here! *Package Component : -P5 Character Seletion Ticket (~Nathan) x1 -Selectable Growth Box Ticket x15 *This DLC gives immediate benefit upon purchase. No refund will be available. *Selectable character option may be changed later without notice. *Already owned P5+ character cannot be selected from this ticket.