Outlaw Bundle: Thief Simulator 2 x Drug Dealer Simulator
Step into the shadows and explore two immersive crime simulations where every move counts and every decision has consequences. In Thief Simulator 2, become a master of stealth and precision. Scout targets, bypass security, and pull off the perfect heist in a sandbox world full of challenges and opportunities for creative burglary. Then switch gears in Drug Dealer Simulator, where you rise from a street-level hustler to a criminal kingpin. Build your empire, manage deals, avoid the law, and survive the brutal underworld—all while trying to stay one step ahead. Whether you're sneaking through windows or running risky deals under cover of night, this bundle delivers a gritty, adrenaline-fueled ride through the darker side of open-world simulation.