Only Up To Space
Only Up To Space is a casual yet heart-pounding climbing and platforming adventure that will test your skill, patience, and determination. As a stranded astronaut, you must ascend through a series of challenging, ever-ascending platforms to reach to the top after losing your shuttle. One wrong step could send you plummeting back to the start, erasing all your hard-earned progress. In this gripping journey, precision is key. Navigate through diverse environments, from floating debris fields to alien landscapes, while avoiding traps and mastering each perilous jump. Every platform brings you one step closer to space, but be warned: with no checkpoints, a single misstep could result in a fall back to where you started. Do you have what it takes to get to the highest point to space? Features: ■ Precision platforming: Careful jumps and smooth timing are the only way forward. ■ No safety nets: One wrong move could send you all the way down—permanently. ■ Dynamic environments: Climb through unpredictable, shifting landscapes filled with challenges. ■ Intense atmosphere: A casual but nerve-wracking experience that keeps you on the edge of your seat. ■ Cosmic soundtrack: Immerse yourself in the sound of space as you reach for the stars. Can you keep your cool and make it all the way Only Up To Space? The stars are waiting for you — just don’t look down.