Not Not 2 - A Brain Challenge
Not Not 2 - A Brain Challenge that messes with your head and makes you doubt your intelligence. Read the instructions written on the cube and run towards the correct direction. Be careful about the time limit and don't let your brain get tricked! Features: - Discover new game MODES and many LEVELS to challenge your brain in various ways - Improve your brain skills everyday with the DAILY and WEEKLY CHALLENGE and reach the TOP of the leaderboard! - Exclusive Multiplayer Versus mode for up to 4 players! Share the brain busting in NORMAL, HARD or EXTREME difficulty levels - Classic mode. Each level raises the difficulty up with new instructions - Challenge mode. Reach the best score in a bottomless pit of despair! - Unlock unique SKINS to customize your experience - MEASURE your progress with the statistics dashboard and compare them with your friends! - Color blind accessibility mode - Brand new GRAPHICS This misleading expert aims at crushing your brain's ability to think properly. Can yours handle it?