Ninja Monkey
Deadly ebony-clad "Ninja Monkey" has access to unlimited amounts of otherwise rare stun and plasma staff ammo. Turn this "Ninja" into a bona fide assassin again his enemies. This downloadable content will become active on completion of the game.