NEScape!
NEScape combines the look and feel of an authentic 8-Bit Legit retro game with the modern-day element of escape rooms. It's you against the clock in an intense race to escape the room before time runs out! Do you have the mental fortitude to assemble the clues and connect the dots so that you might overcome the challenges and see what lies on the other side of the door? Being able to track your success by seeing the room change over time adds a unique experience to escape room games. Will you escape in NEScape?