Neighborhood Legends Bundle
Important! Only Wrap House Simulator includes multiplayer mode. Liquor Store Simulator and Bum Simulator are single-player games. This bundle includes: Wrap House Simulator - In Wrap House Simulator, step into the delicious world of sizzling skewers, and perfectly wrapped lavashes! Manage your own wrap shop with your friends, from slicing meats to perfecting sauces, all while keeping impatient customers happy. Liquor Store Simulator - Open your own Liquor Store! Buy goods, manage your store, hire staff. Who knows, maybe you will be able to make a real alcohol empire out of a small store. Bum Simulator - is a sandbox game bursting with inappropriate humor and memorable characters. You live on the streets of Bumsville. Do you have what it takes to adapt, survive and become an urban legend?