Naboo Nobility Bundle
Look like one of the galaxy’s elite and pay homage to the royalty of an iconic era with the Naboo Nobility cosmetic pack. The pack includes cosmetics for Kay and Nix as well as the blaster, speeder, and Trailblazer.