Mutazione
MUTAZIONE is an adventure game where the juicy personal drama is just as important as the high-stakes adventure part of the story. Explore the community as 15-year-old Kai as she travels to the strange and secretive community of Mutazione to care for her ailing grandfather, Nonno. Make new friends; plant musical gardens; attend BBQs, band nights and boat trips; and embark on a final spiritual journey to save everyone from the strange darkness at the heart of it all.