Moonlighter: Complete Edition
Moonlighter is an Action RPG with rogue-lite elements following the everyday routines of Will, an adventurous shopkeeper that dreams of becoming a hero. Will's adventure begins when during a long-passed archaeological excavation, a set of Gates were discovered. People quickly realized that these ancient passages lead to different realms and dimensions – providing brave and reckless adventurers with treasures beyond measure. Rynoka, a small commercial village, was founded near the excavation site providing refuge and a place for adventurers to sell their hard-earned riches. Moonlighter: Complete Edition is made of: - Moonlighter - full version of the base game with all the free DLCs. - Moonlighter: Between Dimensions - the expansion that enlarges the main experience by filling current dungeons with new creatures, populating all-new Interdimensional Dungeon with mini-bosses, swarming the adventure with new weapons, armory, shop items, and rings.