Monster Hunter Rise Extra DLC Pack
Enhance your Monster Hunter Rise experience! This is a special pack that contains a selection of popular DLC that has not been made available as a pack before! This additional content includes: "Kamura Cloak Garb" Hunter layered armor piece "Kamura Cloak Braces" Hunter layered armor piece "Reverent Wrap" Hunter layered armor piece "Leather Choker" Hunter layered armor piece "Benevolent Bandage" Hunter layered armor piece "Gorgeous Earrings" Hunter layered armor piece "Bombadgy Mask" Hunter layered armor piece "Hinoa Long" hairstyle "Minoto Long" hairstyle "Royal Dreads" hairstyle "Utsushi Cut" hairstyle Hunter Voice: Royal Pain Hunter Voice: Mood Swings Hunter Voice: Big Bro Hunter Voice: Cool Girl "Monster Music: Rock Version" BGM "Special Stickers 4" sticker set Note: The products included in this set can also be purchased separately. Please be careful of duplicate purchases. How to use this content: After purchase, speak to the Courier in the game and select Add-on Content to receive the content. Usage varies depending on the type of content, as listed below. - Layered Armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Item Box (Hunter armor) or Buddy Board (Palico and Palamute armor). Please note that layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - Face paint and hairstyles can be applied by selecting Change Appearance in the Item Box or when creating a character. - Gestures and stickers can be used from the Chat Menu, where you can also enter text into sticker speech bubbles. - Pose Sets can be used from the Start Menu or from the Camera option in the Pause Menu.