Mechromancer Pack
This download grants the Mechromancer, a 5th playable character class who can summon a destructive robot named Deathtrap. In addition to this new class, this pack also includes bonus items which were included in the Borderlands 2 Premiere Club Pack, including the Gearbox Gold Gun Pack, a Golden Key, which unlocks rare items in the mysterious Sanctuary Loot Chest, and the Vault Hunter’s Relic, which boosts your gear-hunting fortunes. If you have pre-ordered the game and received the Premiere Club content, you do not need to purchase this content. Please enter your pre-order token code to unlock this content. Once you have downloaded this content, download the Mechromancer & Compatibility offers from your in game menu.