Mecho Collection
Bundle containing both Mecho Tales and Mecho Wars. Mecho Tales: An all-new adventure in the world of Mecho Wars! Run and shoot through chaotic platforming levels filled with spikes, bottomless pits and an army of deadly robots. Go it alone or team up with your friends in 4-player local multiplayer. Directed by Luc Bernard. Mecho Wars: A classic reborn! Casual, turn-based strategy in a land of fantastical creatures and deadly machines! In the aftermath of a great flood, a vengeful leader threatens to conquer the world with the aid of a once lost technology, and only a small but determined army stands in their path.