Marauder Pack
Contains the Marauder Suit and AL-9 Clearcutter.Marauder Suit: Issued to fearless S.C.A.F. Marauder units during the Separatist Wars, this Suit was used by ship boarding parties to breach Separatist defenses and destabilize their supply chains.AL-9 Clearcutter: The Triple Threat Pulse Rifle is perfect for taking down dense crowds while the J-111 Hydraulic Eviscerator is sturdy enough to cut down close encounters.