Mainframe Defenders
MAINFRAME DEFENDERS - tactical retrofuturistic strategy game. A computer virus has infiltrated the "Stargazer" research complex. Most of the robotic units are controlled by the virus. Lead a squad of 4 prototypes on a mission to defend complex mainframe. You'll have to repel assaults, destroy unit fabricators, download valuable data, clear infected nodes, and do more on your way to the deepest parts of the complex. Work with item limitations and drawbacks to build powerful combinations. Destroy your enemies with diverse tactics: overheat them, melt with corrosion, absorb damage, and return fire. But don't rely on a single strategy too much - enemies might have a way to counter it. But above everything else: defend the Mainframe!