Mage Item Pack
The story of the Hawke family began with the forbidden love of a fugitive mage hiding from the Chantry, and the noblewoman who abandoned her life of power and privilege to flee across Thedas with the man she loved. These mementos of Malcolm and Leandra Hawke’s adventures have now passed to their children. Take up the family legacy, and write your own chapter of the Hawke family tale. This item pack includes relics and mementos of untold power for use by your Mage and Mage followers.