Little Bug
Step into an adventurous story about a young city girl named Nyah trapped in a dangerous fantasy world, where evil pink spirits lurk in canyons, ice caves, and moonlit deserts. CHALLENGING GAMEPLAY Play as Nyah and her light companion at the same time. They share an incredible bond that allows a little girl to swing and jump high, destroy obstacles, defeat dangerous demons and light the path that leads to secret areas. HELP NYAH FIND HER WAY HOME Help Nyah escape from the nightmare. She’s an eight-year-old curious little girl with great imagination who suddenly dropped into a dark hostile world while walking home from school. FANTASY WORLD Explore an atmospheric dreamlike fantasy world and try to get to the hard-to-reach spots with the help of your bright friend. Collect items with fragments of Nyah’s life in her lunchbox and piece together her story. Decide which treasures you want to keep on your journey, and which offer to the cat spirit named Roadkill, which can unlock secret zones with special objects and new challenges.