Life of Crime Bundle
This Bundle Includes: Crime Simulator and Drug Dealer Simulator Crime Simulator You’ve just walked out of jail, but freedom comes with a price. Team up with up to 3 friends or go solo as you sneak, steal, and break into houses to repay your debt. Use lockpicks, sleeping gas, or brute force to complete high-risk jobs. Outsmart security systems, grab the loot, and get out before time runs out. Can you clear your debt, or will you lose everything again? Drug Dealer Simulator Step into the risky world of street-level entrepreneurship. Start small, selling to a few customers while avoiding the law, then expand your operation to dominate the market. Manage supply chains, negotiate with dangerous clients, and stay one step ahead of rival dealers and undercover cops. Will you build a criminal empire or get caught in the crossfire? Your choices decide your rise, or your downfall.