Legends Aligned (Xbox One)
Legends Aligned is a puzzle game where strategy and organization meet in the enchanting world of RPG miniatures! Your challenge? Arrange each piece precisely within a dynamic grid, ensuring no space is wasted. With relaxing and intuitive mechanics, the game starts simple but evolves into increasingly complex challenges, requiring strategic planning and sharp spatial awareness. Rotate, position, and fit miniatures of different classes and shapes into grids that grow in size as your journey progresses. 🧩 40 progressive levels test your skills, from small introductory boards to complex layouts that demand complete mastery of the mechanics. 🎨 Cozy pixel art and a medieval-fantasy theme create an immersive environment for RPG and puzzle fans. 🎵 Immersive soundtrack and satisfying sound effects make every placement even more enjoyable. 🔄 Intuitive mechanics with rotation and positioning of pieces to fit each miniature perfectly. Are you ready to organize the chaos and become the master of the board? Legends Aligned challenges your logic and creativity in a world where every piece has its perfect place!