Leatherface
Leatherface’s insatiable hunger has led him to many strange places. Not long ago he walked through a glowing, spinning purple doorway and found himself in a new world. In it, a host of peculiar new beings to try. With his chainsaw in tow, Leatherface now spends his days slaughtering those great warriors who dare stand in his path.