LA-MULANA 1 & 2 Bundle
Brandish thy whip and sharpen thy wit! Enter the ancient ruins of La-Mulana, filled with nefarious traps, brain-tingling puzzles, and deadly monsters that stand between you and a powerful treasure. Explore the unknown and challenge yourself with both lightning-fast reflexes and keen puzzle-solving skills. Armed with little more than a whip and your wits, can you survive the unforgiving trials and claim the secrets within?