Knight's Quest (Windows)
Embark on a heroic journey in Knight's Quest, a 2D platformer set in a world consumed by darkness. Play as a valiant knight determined to reclaim ancient ruins and defeat monstrous foes. Explore & Conquer 10 handcrafted stages with increasing difficulty Hidden zones and keys unlock new paths Combat & Movement Melee and aerial attacks Roll to dodge traps and enemies Master the Challenge Precision jumps Timed strikes Reflex-driven gameplay Can you restore light to a shattered realm?