Kerbal Space Program: Breaking Ground
Kerbal Space Program: Breaking Ground Expansion is the second expansion of the critically acclaimed space flight simulator, Kerbal Space Program. This feature-rich expansion is focused on increasing the objective possibilities once celestial bodies have been reached by adding more interesting scientific endeavors and expanding the toolset. - Surface Features: A major addition with Breaking Ground is found on the celestial bodies scattered throughout the solar system. Meteors, craters, rock outcroppings, cryovolcanoes and more now populate the landscape. - Robotic Parts: Long-requested robotics parts will now be available for use in KSP! A hinge, piston, rotor, and rotational servo in various sizes will allow players to tackle new challenge as well as enhance the creativity of their crafts. - Deployed Science: New science research equipment (weather station, goo observation, and more) can now be taken with you in a storage container to be deployed on celestial bodies for data collection.