Jurassic World Evolution: Herbivore Dinosaur Pack
Increase the diversity of life in your park with the addition of three new distinct herbivores. The Jurassic World Evolution: Herbivore Dinosaur Pack adds sociable plant eaters that are a great addition to any vibrant park. Homalocephale: With a name that means ‘even head’, Homalocephale sports a flat, thickened, wedge-shaped skull used as a tool for head-butting. Dryosaurus: Preferring forested habitats, Dryosaurus rely on their speed and dexterity. They use their stiff tail as a counterbalance whilst running. Nigersaurus: One of the smallest Sauropods, they measure around 9 meters long. Despite their long neck, Nigersaurus are browsers, feeding from plants close to the ground.