Insurgency: Sandstorm - PMC Gear Set
Lead the attack with the PMC Gear Set for Security. Contains seven different cosmetic pieces: - PMC Tattoo - PMC Glasses - PMC Gloves - PMC Headset (6 variations) - PMC Top - PMC Bottom - PMC Boots These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu which can be accessed from the main menu. The PMC Gear Set is included in the Praetorian Set Bundle.