Infantry Attack: Gold'n'Gun
With this DLC you'll unlock: - Golden Gatling primary weapon with high damage per second! - 100 gold bars to spend on unique weapons or boosters - 5000 cash to spend on weapon and troops upgrades Prepare for the next battle much faster thanks to extra currency and give your opponents a taste of your new weapon!