Immortality
Marissa Marcel would have been a star. She made three movies, but none of them were ever released. And Marissa Marcel disappeared. Explore three lost films: Ambrosio (1968) Minsky (1970) Two of Everything (1999) Match cut your own path through the footage and solve the mystery. What happened to Marissa Marcel? IMMORTALITY is the new interactive trilogy from Sam Barlow, creator of Her Story and Telling Lies.