Ice & Snow: Winter Content Pack
The second of the official seasonal content packs arrives to CATAN – Console Edition; Ice & Snow! Brrr – Pack your winter galoshes because a cold front has gripped CATAN bringing with it some festive and snowy content! Embrace some hygge this winter as you play some CATAN - Console Edition with friends and family with this seriously cool content pack. The island of CATAN will be blanketed with a fresh covering of snow, and the sea filled with icebergs and friendly orcas. You’ll also encounter some snow-covered pines, a Christmas tree, with presents tucked underneath the decked boughs. You’ll also get new characters, wintery themed tiles, dice, and hex frames! He might not be jolly, but The Robber is coming to town dressed in his finest Santa apparel!