Hunter Voice: Kagami
This additional content includes: - Hunter Voice: Kagami A powerful warrior and master of the dual blades, Kagami is the head of the Royal Secret Service. He was born in Kamura and trained alongside Master Utsushi, before traveling to the Kingdom and making a name for himself out in the field. (Kagami is an original character who does not appear in the game) Change up your hunter’s sound with this special voice option! - Voices can be applied by selecting Change Appearance in the Item Box. They can also be used while creating a character. - This item changes the voice of the character without affecting their stats and abilities.