Horror Tale 2: Samantha
Start a scary adventure and be the first to solve all the mysteries of this horror game! You'll have to immerse yourself in a thrilling and exciting adventure together with the main characters! Children have been missing for a long time in Lakewitch, and you are destined to solve this creepy mystery. Who is the kidnapper, and why is he doing it? Where are the children disappearing to, and how to save them? You can solve all the puzzles and find out the answers...if you don't get scared! In this part of our horror, you will meet Samantha and try to get out of prison with her. You will get to know new secrets of the terrible kidnapper, which will lead you to new frightening discoveries. On the way to your goal, puzzles, icey moments of fear, unexpected twists and turns, and lots of fun await you! The story will develop rapidly and very unpredictably. This horror game is an exciting, fun, and scary adventure to America of the '90s!