HeroCraft Essentials Collection
Anvil Saga. Turn a ramshackle blacksmith shop into a successful enterprise in a challenging and endlessly varied world! Deal with local bandits, merchants, priests, as well as French and English soldiers. Manage workers with various quirks, improve facilities and tools to create better merchandise, decorate your smithy to attract high-paying customers! You awaken on a strange island ruled by the enigmatic Lord Ambermaze. He has frozen time, turning the island into a trap where no one ages or dies, and bizarre creatures roam — twisted results of his magical experiments. Don’t be surprised if you encounter carnivorous plums, exploding pumpkins, or mutant wasps along the way! Set in a post-apoc version of Earth, Revival is a 4x strategy game where the world and its rules can change at key moments, creating a deep and highly replayable experience. Explore a transformed planet, negotiate or conquer new territories and bring the light of civilization to regressing human colonies in order to prepare mankind for war with a despotic entity. Under the Jolly Roger is offering an ultimate ability to free roam three vast worlds filled with dozens of colonies and forts, hundreds of quests, and countless ships to plunder. You can trade, fight, explore on your own! Set your foot on the land to plunder it!