Herd Dispatch (Xbox Series)
Get ready for a cozy and adorable adventure in Herd Dispatch, a charming puzzle game where every little sheep is counting on you to find its way home. Watch carefully, think quickly, and switch the paths at just the right moment to guide each sheep safely to the pen that matches its color. Explore 30 carefully handcrafted levels across 3 delightful rural biomes, where every new stage puts your logic, planning, and attention to the test. As the challenges grow, you'll need to anticipate each sheep's movement and create the perfect connections before they wander down the wrong path. With charming pixel art, a warm atmosphere, and mechanics that are easy to learn yet surprisingly clever, Herd Dispatch delivers a relaxing and rewarding experience for anyone who loves creative puzzles and casual challenges. Switch the paths, guide the flock, and prove that no little sheep will ever get lost under your watch!