Hell Let Loose - Jericho Cap
Worn at the beginning of WW2 during the bleak winter weather, the Jericho Cap worked to keep the Soviet soldiers warm so they could continue the fight. This downloadable content contains: The Jericho Cap – a new version of the Budyonovka hat – a pinnacle of the Communist uniforms during the Russian Civil War. When the temperature drops, the flaps come down to shield the crews’ ears and neck from the harshest weather. (Available to the Soviet Commander, Infantry, Armour and Recon units)