Hardcore! Hammer Melee Weapon
You ponder buying the Day One Edition of Sunset Overdrive. A spot check reveals that if you do, you can equip a mighty hammer made from a bat and spiked dumb-bells. You buy the Day One Edition of Sunset Overdrive. Only available through exclusive retail offer.