Halo 5: Guardians – Power Up REQ Pack
Unleash the full suite of combat enhancements available in Halo 5: Guardians with the Power Up REQ Pack! Designed to help Spartans in Warzone simulations, the Active Camo, Damage Boost, Overshield, and Speed Boost Power Ups can quickly turn the tide on any battlefield. The Power Up REQ Pack unlocks one Power Up Certification, if available, plus 16 single-use Power Up REQs.