Gym Simulator 26
Gym Simulator 26 is a management and simulation game where you build, customize, and expand your own fitness center. Start with a small space, design every area to match your vision, and grow your gym into a successful business. Buy new equipment, improve your workout areas, attract dedicated members, and manage your gym step by step. As your fitness center grows, you can create a better experience for your members and turn your small gym into a thriving fitness empire. Designed for fitness lovers, management fans, and players who enjoy building and running their own virtual business, Gym Simulator 26 offers a satisfying progression experience built around creativity, strategy, and growth. What’s new in this version Gym Simulator 26 launches with its core gym management experience, including gym building, customization, member management, equipment progression, and business expansion features.