Grim Legends Bundle
Enter an enchanting realm filled with gloomy forests, forbidden temples and abandoned castles to save your twin sister. Continue the saga in the Eagle Kingdom where a mysterious illness caused by dark magic threatens the life of the queen and her newborn child. The World of Grim Legends awaits!