Gravikitty
Planet Aura is a colony of peaceful space cats. It is also directly in the path of an Evil Space Battleship. Gravikitty is the only one of them who can fly. She's unarmed, so she improvises: a force-field swat that sends incoming fire straight back into the thing that fired it. The rest is paws and physics — thrust, drift, and swing around gravity wells while scooping up gold. 25 missions await you!