FS22: Vermeer Pack
From the inventors of the round baler comes a set of powerful and innovative machines for Farming Simulator 22: In addition to the world’s first self-propelled baler, the Vermeer pack includes five efficient and unique machines from the international manufacturer from North America. With the ZR5-1200 self-propelled baler by Vermeer, the first of its kind, you’ll produce bales as fast as possible, with great comfort and maneuverability - but without the necessity of a tractor. Zero-turn capability and high transport speed saves you a lot of time on and in between fields. A trailed mower, a twin rake as well as a high-duty baler and a straw blower are also included in the Vermeer pack to round off the selection of sturdy machinery to make your grassland operation more efficient.