FS22 - AGI Pack
New machinery and new placeables to step up your grain-game: Get a diverse set of high-quality equipment and facilities by AGI - a leading manufacturer of portable and stationary grain handling, storage and conditioning equipment. Included in the free pack are augers, belt conveyors, grain storage bins, and a top-tier seed treater. With the AGI STORM FX seed treater, you prepare harvested grains to be used for seeding - effectively producing your own grain seeds. Then, process your grains with the help of various tools from AGI brands like Batco or Westfield and store them safely in bins and garages of the Sentinel and Westeel product lines. Ensure that your farm becomes a prime example for grain production!