Fortress Merge: Progress Pack Max
Progress Pack Max includes: - 25 Head Designs, 25 Chest Designs, 25 Rings Designs and 25 Boots Designs - 20 Golden Tickets - 2500 Gems - 4500 Coins Progress Packs combine Designs, Golden Tickets, Gems, and Coins to support every part of your journey. Upgrade your heroes’ gear, expand your strategic options, and keep your Village growing! Build a stronger army, adapt your strategy, and prepare for tougher waves!