Forged in Battle
Expand your arsenal! Unlock the Blacksmith to enhance a weapon mods before each fight, giving you a tactical edge from the start. The Armorer grants temporary HP to help you survive the brutal waves of creatures. More power, more durability and more demons sent back to hell.