Forever Skies
Forever Skies is a first-person post-apocalyptic survival game. Play it solo or in coop and return to Earth, ravaged by an ecological disaster. Build, fly, upgrade and customize your high-tech airship. Craft tools, and scavenge resources to survive. Face dangers on the surface and hunt for viruses to cure a mysterious illness. Build and Control Your Airship Build, maintain and extensively customize a high-tech airship. This will be your home, workshop, laboratory and more while flying above the surface of a ruined Earth. Manage your airship and gather resources to improve and make it uniquely yours. Scavenge Ruined Skies Gather food, materials and resources from the ruins of civilization to survive. Use science to upgrade your tools, airship and technology to thrive in this hostile environment as you try fulfil your mission of finding viral pathogens to cure a mysterious illness ailing the last remaining humans stranded in orbit. Descend Below the Dust Descend below the toxic dust blanketing Earth to discover a strange new world, as the planet's surface has changed in our absence. Face evolved fauna and flora and hunt for viral pathogens, rare resources and valuable research to further your mission Single Player and Online Co-op Explore and fulfil your mission on ruined Earth in single player or play with friends using online co-op for up to 4 players.