Flying Islands Super Games Bundle
Three fantasy, sci-fi and steampunk games in one bundle! Flaskoman is a puzzle platformer in a steampunk laboratory. Use mysterious liquids to activate lab mechanism and your abilities. Limb Hunter is an action "build your own body" platformer. Destroy your enemies, unlock blueprints of their body parts and install them as your own. Shoot. Loot. Attach. Repeat. Mushroom Savior is a sokobanish puzzle game. Help the mushroom king to rescue his people. Make your way through the dangerous dungeon, save the mushrooms and defeat the evil tree!