First Contact Pack
Contains the First Contact Suit and Negotiator.First Contact Suit: Built by S.C.A.F. for encounters with foreign entities, it sports a flamboyant gold finish to provide protection from long term space exposure.Negotiator: The overclocked, top-mounted Tesla Beam is capable of bursting a man-sized organism into several pieces with a single shot. The bottom-mounted Line Gun appears to have been built with the sole purpose of cleanly dismembering organic tissue from a distance.