Far Cry 3: Deluxe Bundle DLC
Get even more insanity with the Far Cry 3 Deluxe Bundle. Includes six single-player missions, four rare animals to hunt, unlocks of the bow and flare gun in multiplayer, and all other previously released retail bonuses in The Monkey Business Pack, The Lost Expeditions, The Warrior Pack, and The Predator Pack.