Faded Colors
This cosmetic add-on introduces five new fur color variations for your stray cat, inspired by the faded, worn tones of an abandoned world. Each coat is designed to feel natural and grounded, blending seamlessly with the game’s atmosphere rather than standing out. Choose the look that best fits your journey and explore the city from a slightly different perspective. The world may be quiet and worn, but every stray still carries its own story.