Fable Pre-Order Content Pack
Pre-order Fable now to receive this exclusive Pre-Order Content Pack.* Secure the Pre Order Content Pack and strut into Albion wearing the legendary Chicken Suit, complete with beak, feathers, and questionable dignity. You’ll also receive a bundle of charmingly impractical gifts designed to win hearts, raise eyebrows, and generally meddle with the lives of Albion’s residents. Your gifts include a Wild Flower Bouquet (renowned for its guaranteed romantic success), a Toy Chicken, and a Scones & Jam Picnic Hamper—all perfect for gifting to villagers with very specific tastes. Bestow them wisely to shape how others see your Hero, improve your reputation, and unlock relationships that may or may not end in true love. Pre order now and start influencing Albion from day one, whether as a beloved Hero, a hopeless romantic, or a chicken in boots. *Pre-order offer ends at official game launch date. Limit 1 per person/account.